dijous, 10 de març del 2016

ENTREVISTAM A SIMÓN BOSCH

Avui matí na Syra, en Julen, n'Albert ,n'Aina i n'Uxia han fet una entrevista a n'en Simón Bosch, cap de la policia municipal de Ferreries.
En Simón ha vingut a la nostra aula i allà hem pogut fer-li aquestes preguntes.

Quants anys fa que ets policia?
Ara ja fa 26 anys.
Per què vas triar aquest ofici?
Ho vaig fer quasi sense donar-me compte, per  provar i poc a poc me va anar engrescant.
T’agrada ser policia?
Si. Sobretot la part d’ajudar a la gent.
Quin és el teu horari?
Jo faig feina de les set i mitja fins les dues i mitja. Els meus companys fan torns de matí, capvespre i vespre. Hi ha policies les 24 hores del dia i tots els dies de l’any.
Quants policies hi ha a Ferreries?
Ara n’hi ha 12.
Hi ha molts de delinqüents a Ferreries?
No, Ferreries i Menorca són llocs tranquils.

T'agrada fer feina a Ferreries?
Si, però té pros i contres. Seria més còmode fer feina a un altre poble, però ser aquí té més coses positives que negatives.
Has trobat animals abandonats?
Si, alguns. Però trobam més cans que s’han perdut o han
Fugit.
I per sant Bartomeu...?
Els dies de festa és quan hi ha més feina.
Els primers anys me costava veure que els amics anaven de festa i jo no. Però te vas acostumant.
Hem vist que hi ha moltes caques de cans pels carrers...
Teniu raó. Costa molt que la gent recolli les caques dels seus cans. 
Si a casa teniu cans recordeu als pares que han de recollir-les    i també si veis gent que ho fa malament.
Que ens recomanes als fillets?
Jo vos recoman que estudieu molt, que vos porteu bé i que       dugueu una vida sana.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada