dijous, 23 d’abril del 2020

Dijous dia 23 d'abril

Bon dia!!! Sabeu quin dia és avui....SANT JORDI!!
Anem a recordar la llegenda de sant Jordi. Llegiu el text i completau els espais que estan buits amb les paraules que trobeu més adients (vigilau les faltes). Data màxima d'entrega: divendres 24 d'abril.





Vos fa ganes recomanar algun llibre als vostres companys i companyes? Quin llibre recomanaries?
Ompliu el formulari i quan tots hagiu contestat vos compartiré les respostes. Data màxima d'entrega: divendres  24 d'abril.



I per acabar el dia vos faig dues propostes d'educació artística, feis la que més vos agradi.
Primera. Per fer aquesta activitat necessitau tenir una impressora i sé que no tothom en té.
Vos propòs un retallable de l'Agus i els Monstres. Heu de descarregar i imprimir un d'aquests dos personatges AGUS o DR. BROT. Després l'heu de pintar, retallar i aferrar. Aquí teniu un exemple.








Segona. Pels que no teniu impressora aquí teniu una altra proposta. Voleu fer un drac? Podeu substituir els material que no tingueu per altres que trobeu per casa, feis volar la vostra imaginació!!!

 




Aquestes són les feines que vos envia en Bep per fer aquesta setmana:

Bones! Us pos tres enllaços de ses feines de música que vull que faceu aquesta setmana. La primera és una feina que m'hau de tornar, és un formulari Google amb una sèrie de preguntes que heu de respondre obligatòriament i enviar... jo ja ho rebré:


Segona, aprendre bé la cançó "Abril, maig, juny", la vaig muntar jo fa 3 setmanes i la vaig posar a Youtube

I tercera, joc de Pasaparaula musical...

https://view.genial.ly/5e94a178b655a60d71cf6aeb/game-passa-la-musica-1r-nivell

Feliç dia de sant Jordi!! I recordau que llegir ens obre les portes de moltes aventures!!!  

1 comentari:

  1. Holaaa jo ja he aquabat tot els deures i també he llegit esper que estigeu bé tots un beso!!

    ResponElimina