divendres, 3 d’abril del 2020

Divendres dia 3 d'abril

Hola!!! Una altra setmaneta acabada!!

Abans de posar-vos a fer feina hauríeu de llegir una estoneta.
Avui vos propòs repassar les comunitats autònomes. A veure si encara les recordau i les sabeu situar en el mapa!!

Vos deix diferents enllaços per practica-ho:

Mapes interactius

Mapes interactius

Comunitats Autònomes 

Comunitats Autònomes 2

Ara vos deix un MEMORY D'INSTRUMENTS MUSICALS que vos proposta en Bep.

I per acabar la setmana, una altra proposta d'ORIGAMI O PAPIROFLÈXIA. Mirau bé el vídeo, aquesta vegada vos proposa fer una rosa. Heu de contestar les preguntes i després fer la rosa proposada. A veure si vos surt ben xula!!

https://www.weeras.com/ebook/html5/?editorial_guid=C800259A-E103-4039-8F31-C23D12543CED&book_guid=B1F735FE-6A48-4174-B7E0-3FB664E8F91B&content=142286


Bon cap de setmana i fins dilluns!!! Una abraçada!!

Per cert, hi ha fillets i filletes que encara no m'han entregat totes les activitats!! Venga, que ja queda poc per a les vacances!!






4 comentaris:

  1. A jo no me surten ses preguntes a voltrus vos surten???? perque a jo no i si vus surten a on ??

    ResponElimina
  2. Jo no eche fallat cap en es des mapes interactius

    ResponElimina
  3. jo he fet la rosa i els mapas i no me surten las preguntes fins dema.

    ResponElimina