dilluns, 16 de març del 2020

Dia 1...Començam la setmana

Bon dia,

Per avui vos vaig donar un parell de feines de matemàtiques i també una de llengua catalana, no crec que tingueu problemes per fer-ho, però si algú té dubtes m'ho pot demanar. Podeu escriure comentaris a l'entrada, per Remind o mail.

Després podeu descansar una estona i aprofitar per borinar un poc,....
Na Mónica ens proposa per avui practicar un poc de ioga, ho podeu fer tots sols o acompanyats amb els pares, mares i germans, segur que vos anirà molt bé. Aquí vos deix l'enllaç que m'ha passat na Mónica: IOGA

 
Si teniu temps i ganes, avui també vos propòs visitar aquest enllaç i fer algunes de les activitats que hi ha.
 http://www.jverdaguer.org/jsmedia/005eficas/

13 comentaris:

  1. Bon dia, si algú té problemes amb l'enllaç de lectura eficaç que provi amb un altre navegador, per exemple Mozilla i també ha de donar permís al Flash. Els fillets ho han fet a classe diverses vegades!!

    ResponElimina
  2. Hola. Soc en Jaume Antoni. Jo ja e fet els deures, i una estona de fitxa des blog.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Jaume Antoni, avui capvespre pots fer una estoneta de ioga, segur que t`ho passes molt bé!!!

      Elimina
  3. Hola,
    som en Sergi jo tambe he fet els deures per qui no els hagi fet son molt facils i molt divertits . ara mir una estona sa tele i despres anire a sa sinta de corre a fer deport.
    adeu i fins dema

    ResponElimina
  4. Molt bé Sergi, així m'agrada, dedicar una estona a cada cosa!!! A veure si t'animes a fer una estona de ioga, jo ho faré!!

    ResponElimina
  5. Hola, soc en Jan i he fet els deures. Ha sigut guai. Mes tard fere ioga

    ResponElimina
  6. hola soc n,Albert jo estic be, he fet els deures de avui, despres he fet un dibuix de #YoMeQuedoEnCasa amb l,arc de sant marti i le possat a le finestre i ara fare un poc de esport.Fin dema

    ResponElimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  8. Molt bé Albert, molt bona idea açò del dibuix!!

    ResponElimina
  9. hola soc n`ARAN jo ja e acabat els deures de matematiques i ara fare els de castella.Pero despres botare a sa cama elastica. Adeu fins dema

    ResponElimina
  10. Hola Aran, quina sort que tens de viure al camp!

    ResponElimina
  11. jo tambe he fet lo de es dibuix de sant marti i baix posava
    TOT PASSA

    ResponElimina