dijous, 19 de març del 2020

Dia 4...dijous 19 de març

I ja som dijous, com ho duis?

La proposta que vos vaig fer per avui era aquesta:

MATEMÀTIQUES
  • DECA pàg. 65
  • Fitxa de càlcul2
LLENGUA CASTELLANA
  • Cloe, vocabulario pág. 61
Aprofitau per berenar i descansar una estona i després podeu fer aquestes activitats que vos proposa na Mónica.
Jugar a jocs tradicionals com ara jugar a mèrvils, corda, 1.2.3 picaparet, ... 

I més tard podeu practicar les divisions amb aquest enllaç:

 https://www.matematicasonline.es/flash/divisiones/division1.html

Si més tard voleu veure l'InfoK aquí el teniu.


16 comentaris:

  1. BON DIA I ALEGRIA!!!! Ja e acabat es deures i ara fare una estona en es blog pero despres a fer una estona de lectura.I despres penjare una pancarta SOLIDARIA

    ResponElimina
  2. Bon dia soc na Lídia ja he fet els deures i ara me mirare es blog una estona

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Lídia, na Samira m'ha enviat una foto i fa pulseres!!! També és una bona idea.

      Elimina
  3. hola.
    Soc nÀlex jo tambe he fet els deures i ara jugare una estona a nes blog i tambe fare les propostes de na Mónica esper que vos ho estegeu pasant bé. Adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Àlex, pensau que per dilluns teniu una feina d'anglès per fer!

      Elimina
  4. Hola som n’Erica avui ja he fet es deures,un poc de ioga i es test d’ingles pero no se si se ma enviat be

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola; na Marta diu que no passeu pena, tots els tests d'anglès s'han enviat bé!

      Elimina
  5. bon dia som en Toni ja e fet es deures i estic jugant al blog jo tambe fare se proposta de na monica.Que vus u pasau bé

    ResponElimina
  6. bon dia soc n 'Abril jo ja he fet es deures i ara jugare a nes blog. Vus anyor a tots!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Abril jo també vos enyor a voltros!! Una besada molt grossa!!

      Elimina
  7. Respostes
    1. De dilluns a dijous fan l'Infok a les 19.30 hores.

      Elimina
  8. hola som en sergi.jo he fet els deures de mates de castella i de engles i per cert el genoll se me ha curat un poc mes sopos que diumenge ja podre fer lo de na monica i fer exercicis molt suaus jo tambe vus anyor a tots i desde ca meva vull donar a tothom de sa classe una forta besada ,adeu ,sempre estarem amb contacte .

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Sergi, jo també vos don una besada a tots i totes!

      Elimina