dimecres, 18 de març del 2020

Dia 3 ...dimecres dia 18

Bon dia!!! Ànim que ja hi queda menys per tornar a la normalitat!!!

Avui teniu un parell de feines per fer:

MATEMÀTIQUES
  • DECA pàg. 64
  • Fitxa Estructuració Espacial (Unitat 8)
LLENGUA CATALANA
  • Quadern de llengua pàg. 39
Després de berenar podeu moure un  poc el cos amb la proposta que vos fa na Mónica per a avui:
Triar una  cançó que t'agradi i inventar-te un ball.

Després de ballar una estona podeu practicar les taules de multiplicar, vos deix un parell d'enllaços.

 https://clic.xtec.cat/projects/taules/jclic.js/index.html 
I per acabar el programa d'ahir de l'InfoK , amb un munt de propostes per fer a casa aquests dies. A veure si vos agrada!!  Vos animau a fer un diari d'aquests dies? Què feis? Com vos sentiu? Què pensau?




Fins demà!!

31 comentaris:

  1. un dia mes, fa dos dias que faig ioga i me va molt be fins dema.

    ResponElimina
  2. Molt bé Albert, estaràs en forma!!

    ResponElimina
  3. hola a tothom som n'Amira avui he fet els deures i després he mirat una estona de tele, i més tard jo i sa mamà hem jugat a bádminton, ha estat molt divertit.

    ResponElimina
  4. i quan ha vingut el papà m'ha duit mandalas i estic pintant

    ResponElimina
  5. Molt bé Amira, tantes hores dins casa dóna per fer un munt d'activitats!!!

    ResponElimina
  6. Algu sa apunta a nes joc de gran pix des bloc. Si algu sa apunta nus conetam a sa maiteixa hora. Ja direu.

    ResponElimina
  7. Hola, som n’Erica. Jo ja he fet ses feines d’avui i he mirat una estona es bloc i s’infok. Ara jugare un poc amb n’Aiko

    ResponElimina
  8. BON DIA SOC EN TONI JA E ACABAT ES DEURES I JUGERE A SES TAULULES I A LES 16.30 JUGERE A ESCACS.QUE VUS U PASAU BÉ!!!

    ResponElimina
  9. hola som en Sergi .No podre fer yoga per que ahir me vaig fer mal a nrs genoll i vaig coix ara pintare amb aquarelas amb es meu germa i ja he fet els deures han sigut molt guais i molt facils sempre estarem amb contacte.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aixxx Sergi vigila aquest genoll. Aprofita per fer feines més calmades!!

      Elimina
  10. hola jo ja e fet es deures i ara pintare unes garrafes d`aigua i els a posare a s`hotel d`insectes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Supòs que ets n'Aran, ja ens mostraràs fotos de l'hotel!

      Elimina
  11. hola soc na Lídia ja he fet els deures man costat un poquet pero asfinal ja u he entes.Es mati he jugat un partit de pingpong contra en Joan i ara vui serca lu de angles pero no m'en record de com se diu es blog.Esper que tot s'aregli

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lídia, a la dreta des blog hi ha un enllaç a nes blog d'anglès.

      Elimina
  12. HOLA jo ja he fet lo de ingles ara he jugat amb sa tablet i he fet alguns jocs des blog i ara reposare un poc per que esper que se me curi prest el genoll una besada a tothom.

    ResponElimina
  13. Hola! Soc n'Àlex! Ja tenc els deures fets i ara jugare a n'es blog

    ResponElimina
  14. hola soc n,Albert jo tambe he fet els dures i molt guai i acap de aplaudir fins dema

    ResponElimina
  15. hola a tothom som n'Amira ahir veig fer els deures.I després vaig anar a nes pati,vaig fer exercici,i figures de ioga amb sa meva germana.Més tard vaig jugar a badminton amb sa mama i na Zaira desde les 16:00 fins les 18:30.I antes de anar a dormir vaig pintar. Una besada a tothom

    ResponElimina
  16. Hola som n'Amira avui, he fet els deures i després he fet figures de ioga.Més tard he jugat a badminton amb sa mama i quan ha vingut es papa he fet exercici amb ell i ara estic pintant.

    ResponElimina