dimarts, 31 de març del 2020

Dimarts 31 de març

Bon dia!! Acabam ja aquest de març!!
Anem per feina.
Avui la primera cosa que heu de fer és llegir una estona, 15 o 20 minuts, com feim a l'escola. Vos deman, però, que vos concentreu en la lectura. És molt important no perdre aquest hàbit. En acabar aquesta estona de lectura heu d'omplir aquest formulari:
 


Ara vos propòs una activitat d'escriptura creativa. Atenció amb els punts i les majúscules!! Abans de donar el vostre escrit per bo, revisau-lo bé. Podeu escriure directament en aquesta fitxa i en acabar clicau damunt "Terminado" i "Enviar mis respuestas a mi profesor/a" i jo ho rebré. Recordau la meva adreça toniamascaro@castelldesantaagueda.com.
Si algú s'estima més fer-ho en una llibreta o amb el drive també ho podeu fer i després m'ho enviau. Teniu fins divendres per fer-ho!!









Berenau, descansau una estona i ens posarem a fer una feineta de matemàtiques molt senzilla.
Heu de descomposar el nombre 100. En acabar feim com amb la feina anterior i m'ho enviau.




Acabam per avui amb una proposta d'educació física: podeu jufar a fer cistelles, si no teniu cap aro de bàsquet podeu emprar un poal o una paperera. Podeu començar a tirar de més a prop i cada vegada de més enfora.

Xalau molt!!
 

3 comentaris:

  1. HOLA,soc na Lídia,Tonia tenc una pregunta ham de fer dues vegades sa ESCRIPTURA CREATIVA?

    ResponElimina
  2. Tonia soc n'Adrià en la filera de baix no puc posar quatre a tots no se per que no hem deixa.

    ResponElimina
  3. jo he tingut problemas al enviar les coses me surt que no exsisteix el teu correu.fins dema

    ResponElimina