diumenge, 15 de març del 2020

ORGANITZACIÓ SETMANES CORONAVIRUS

Bon dia a tothom!!!
Ahir vaig intentar crear una classe a Google Classroom i donar accés a tots els alumnes de quart B, la qual cosa va ser impossible. Per fer-ho és necessari que els fillets i filletes tenguin un adreça de mail amb domini de l'escola i per poder obrir aquesta adreça els pares i mares heu de firmar un consentiment i els alumnes han de firmar que l'empraran de forma responsable i només amb fins educatius. Ara mateix és impossible que voltros i els fillets i filletes me firmeu res!!!

Per tant el que faré de moment és actualitzar el blog cada dia a les 10 del matí. Aniré posant diferents enllaços o activitats que se poden anar fent. NO SÓN OBLIGATÒRIES, però pens que el dia és moooolt llarg i així tenen algunes propostes un poc més atractives que les feines que els vaig donar divendres.

Pel que fa a les feines que vaig donar SI QUE S'HAN DE FER. La meva proposta de planificació és açò, UNA PROPOSTA. Cada un se pot organitzar com vulgui!!! Si teniu dubtes o voleu que vos ajudi amb algun exercici m'ho deis pel REMIND o MAIL (toniamascaro@castelldesantaagueda.com) i jo intentaré ajudar-vos en tot el que pugui. També podeu deixar comentaris a les entrades del blog i jo vos contestaré.

També si algú fa alguna activitat (de les que aniré posant al blog o alguna altra que ells vulguin fer) i me la vol enviar per mail o drive, la puc corregir i així teniu un retorn.

No vos agobieu perquè és cert que no són vacances, però és una situació excepcional i ens hi hem d'anar adaptant poc a poc. Aprofitau, si podeu, per jugar amb ells (jocs de taula, d'expressió oral, llegir junts una estona, cuinar alguna cosa i escriure la recepta, veure alguna pel·lícula o canal educatiu, etc.)

Esperem que en quinze dies aquest virus estigui més controlat i poguem tornar tots a fer una vida normal, mentrestant siguem responsables i quedem a casa!!

Ànim!!!

Tonia Mascaró

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada