dijous, 26 de març del 2020

Dijous 26 de març

Venga al·lotets i al·lotetes que ja ha arribat dijous!!!

Què farem avui?

MATEMÀTIQUES
  • DECA pàgina 89
  • Fitxa de càlcul 4
LLENGUA CATALANA
  • Quadern de llengua pàgina 41

Després de berenar i descansar una estona en Bep vos proposa un parell d'activitats de música:
PASAPALABRA MUSICAL

Per jugar-hi heu d'activar el flash si vos ho demana. Vos sortirà un "rosco" com el de "pasapalabra", heu d'escriure la resposta i pitjar RESPONDER o si no sabeu la resposta pitjar PASAPALABRA. A veure si vos agrada.

L'altra proposta és una dansa PICAR I DANSAR.
A veure qui s'anima a ballar una estona!! Ho podeu fer amb la família i així ballau tots junts!!

Fins demà!

12 comentaris:

  1. Hola,soc n'Àlex jo ja he fet els deures i ara jugare a jocs de taula ia ping pong i llegire una estona esper que vos ho estegeu pasant be. Adeu!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Àlex, sé que també has fet panets!! Si en queden jo en vull!! Una besada moolt grossa!!

      Elimina
  2. BON DIA soc na Lídia, ja he fet els deures i he provat d'entrar a es PASAPALABRA d'en Bep i no me deixa, com ho faig?
    GRACIES, vus anyor

    ResponElimina
    Respostes
    1. No te deixa? ARa telefonaré a sa mamà teva i li explicaré.

      Elimina
  3. Bon DiA. Jo ja e fet els deures d'avui.

    ResponElimina
  4. BON DIA jo ja he fet es deures i ara anire a nes joc que ha possat na Tonia de en Bep

    ResponElimina
  5. Hola som n’Erica avui mati ja he fet es deures i hem fet collars de macarrons emb n’Aiko. Es capvespre me mirat un poc sa tele i am fet galetes. Jo tambe vos enyor molt!!!

    ResponElimina
  6. hola som n,Albert jo tembe e fet els deures es mati fins dema.

    ResponElimina