dijous, 14 de maig del 2020

Dijous dia 14 de maig

Bon dia al·lotets i al·lotetes!! A punt per començar??

Recordau les paraules incompletes de l'activitat de Cloe que vam fer l'altra dia? Avui les ordenarem alfabèticament. Per tant heu d'agafar el llibre de Cloe, pàgina 74 i en un full o llibreta, ordinador, el que vulgueu,  heu d'escriure les paraules per ordre alfabètic. Vigilau l'escriptura, esteis copiant i no podeu fer faltes!!! 

A matemàtiques avui farem un quadrat màgic. Heu de col·locar els nombres de manera que cada fila, cada columna i cada diagonal sumin 15. Endavant!!


FEINA DE MÚSICA 
Heu de contestar aquest formulari. Teniu fins dia 20 de maig per fer-ho.
 

12 comentaris:

  1. Bon dia.
    Es cuadre màgic no el puc rellenar. No me deixa. Com u faig?

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Bon dia a tothom.Tonia a jo tempoc me deixa fer el quedrat magic

    ResponElimina
  4. Bon dia a jo si que me deixa ja le fet jo soc n'Abril

    ResponElimina
  5. hola som en Sergi a jo tampoc me va be com ho faig?????'

    ResponElimina
  6. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  7. Per el que no lis va bé devall de cada cuadru hi ha el nombres que falten i tu els as d'arrestar

    ResponElimina
  8. Lidia gracies perque aixi mos ha anat be jo tambe ho he fet tot, som n’Erica

    ResponElimina
  9. Hola a tots! No heu d'escriure els nombres, sinó que els heu d'arrossegar i posar on correspongui. L'enunciat diu "col·loca"!!

    ResponElimina