divendres, 15 de maig del 2020

Divendres dia 15 de maig



Bon dia!!! A punt d'acabar una setmana més!!!


Començarem amb una lectura ben original. A veure si vos agrada!! Llegiu amb molta atenció i contestau les preguntes.


Una disfressa original


Seguirem amb una feina per repassar els animals vertebrats i invertebrats. Heu de classificar-los!!

Animals invertebrats, an interactive worksheet by eevvaafdezfdez
liveworksheets.com


Com sabeu el 22 i 23 de maig a Ferreries se celebra FERRERIES FLOREIX. Aquest any, degut al coronavirus, serà un poc diferent, però des de l'AGENDA LOCAL 21 ens han demanat que decorem els nostres balcons, terrasses, portes, ... amb flors. Jo vos propòs crear flors amb paper!!! Vos pas un tutorial per fer-ne. I vos deix unes fotos de la que he fet jo!!







Acabarem la setmana amb una cançó que han gravat membres de diferents bandes de música de Menorca. A veure si vos sona la cançó, se titula Amparito Roca. 

 
Bon cap de setmana!!

8 comentaris:

  1. Bon día som n’Erica.Avui ses feinetes m’han agradat molt i sa canço tambe,es sa dels capgrossos! Ara farem ses floretes per decorar.

    ResponElimina
  2. Siii es de des capgrossos que guai i si es fa Sant Bartomeu que jo crec que no jo sortire de capgros

    ResponElimina
  3. Siiii, sabia que aquesta cançó vos agradaria!!! Encara no ho sabem si faran o no sant Bartomeu!!!

    ResponElimina
  4. Hola sa meva cosina grosa sona el clarinet a la canço.

    ResponElimina
  5. holaaa a tots soc n'Abril jo ja he fet 2 flors i ara en vaig una altre ma agredat molt sa canço

    ResponElimina