divendres, 8 de maig del 2020

Divendres dia 8 de maig

Bon dia!!! Venga que ja acabam una altra setmaneta!!

Començarem el matí amb una feina de castellà. La setmana passada vam repassar els sinònims i aquesta repassarem els antònims.

Las palabras antónimas, an interactive worksheet by victor
liveworksheets.com
Ara triareu cinc paraules i escriureu una frase amb cada una d'elles (vigilau la lletra i les faltes).

Continuarem amb una feina de llengua catalana. Seguim amb la unitat dedicada a endevinalles i jocs. Avui haureu de memoritzar l'embarbussament que vos proposa el quadern de llengua a la pàgina 50 i fer la resta d'activitats de la pàgina.

"Un plat pla
ple de pebre negre n'era.
Un plat pla
ple de pebre negre n'està." 

Avui ens trobam al Google meet, a veure que me'l sap dir!

La següent proposta és d'educació artística. A alguns de voltros vos agrada molt pintar mandales, però sou capaços de dibuixar-ne una i pintar-la? 
  • Primer heu de fer el cercle (podeu emprar un compàs o alguna cosa rodona que vos serveixi de plantilla).
  • Després heu de completar l'interior amb diferents figures geomètriques, altres formes que vos agradin, dibuixos, etc. Podeu emprar rotuladors amb la punta fina, pintures, etc.
  • En aquest enllaç expliquen pas a pas una forma fàcil i guapa de fer-ne. 
  • Ja enviareu les fotos de les vostres mandales!!
Per acabar la setmana vos deix una cançó d'un grup que m'agrada molt. Ells són Pèl de Gall i aquesta cançó és Paradís. Ells ens diuen que un paradís pot ser un lloc molt polit, com Menorca, però que paradís també pot ser una estona amb els amics i amigues, sortir a fer una volta amb velo, i mil coses més que ens fan feliços. Esper que vos agradi tant com m'agrada a jo!
 


2 comentaris:

  1. Holaaa a tots que feis??? jo ara estic pintant sa mandala i voltros???

    ResponElimina
  2. Som en Sergi a jo me agrada molt sa canço de Paradis de Pèl de Gall!!!

    ResponElimina